Thursday, April 26, 2007

Si daca juriul Olimpiadelor chiar ar fi innebunit...

Astazi am primit un banc ce mi-a adus aminte de campania de promovare a Olimpiadelor Comunicarii a celor de la Leo Burnett. Trei board-uri si toti trei :)

Trei nebuni...
Primul: - Eu sunt trimisul lui Dumnezeu !!!
Al doilea: - Ba eu sunt trimisul lui Dumnezeu !!!
Ultimul: - Sunteti amandoi nebuni !!! Nu am trimis pe nimeni !!!

Dar what if...membrii juriului chiar ar fi ajuns sa creada ca mielul zboara, ca sunt "zani", ca isi pot cumpara hanorac de la zarzavagiu, ca au navalit pestisorii aurii? Oare ar fi ajuns si la o conversatie precum cea de sus? :) Oricum, prin comment-urile coerente lasate pe blog de doi dintrei ei, credem ca au iesit sanatosi din punct de vedere mintal din aceasta competitie!
Data viitoare sa faceti o campanie pentru incurajarea unui ritm cardiac normal la studenti. A fost foarte accelerat in ultima perioada. :D (stiu ca multe echipe subscriu la acest lucru)

PS. Promitem sa nu facem site cu bancuri din acest blog.

No comments: