Friday, April 13, 2007

S-a deschis sezonul la pariuri! Rudotel gratis!!!

Pe acest blog, aveti sansa unica de a face pariuri! Puteti paria pe diverse teme, tot ce trebuie sa faceti este doar sa va doriti! Pariurile se realizeaza in tablete de Rudotel pentru ca echipa Funky Ties este suportera campaniei de promovare a Olimpiadelor Comunicarii! Castigatorii vor primi de la echipa noastra un numar suficient de tablete de Rudotel!

Sansa unica!!! Conectare continua!!!

Pariul se realizeaza sub forma: “Pariez pe XXX tablete de Rudotel ca…” pe urmatoarele teme:

1. Cate echipe ce provoaca migrene se vor prezenta la Olimpiade?
2. Care este cea mai mare distanta la care Bogdan Naumovici poate sa arunce mielul?
3. Cine va castiga proba de Advertising?
4. Cate mesaje vor aparea in cadrul topicului “Nemultumiri” (Forum) in urma preselectiilor?
5. Dar in urma finalei?
6. Din nou, care este cea mai mare distanta la care Bogdan Naumovici poate sa arunce mielul?
7. Cate mesaje “de duh” poate emite pe minut o persoana ce lupta pentru protectia animalelor in urma vizionarii spotului?
8. Care este cel mai de temut membru al juriului?
9. Cati tineri (barbati si femei) cu varsta intre 20 si 30 de ani vor alege cariera militara in 2007?
10. Va fi suspendat Traian Basescu?

P.S.1: Nu ne vom supara daca nu veti paria pe noi (intrebarea 3)
P.S.2: Premiul este pe bune!

Va asteptam! Nu ratati! Rudotel gratis!!!

Spionaj intre echipe!

Cel mai interesant de analizat este acest spionaj intre echipe :). Numai din simplul fapt ca am vazut cinci oameni si un laptop pe canapeaua de la etajul 3 din camin (C2, Targusor, Iasi, etc.) vorbind despre faptul ca “trebuie sa analizezi concurenta mai intai” si despre nu stiu ce mesaj pus pe batoanele de salam, ne-a facut sa deducem ca este vorba despre o alta echipa inscrisa in concurs. Si ne-am legat la sireturi exact la etajul 3 din acelasi camin! Oricum, nu am auzit nimic:).

Juriul Olimpiadelor nu este un Bau Bau!

Ca mai toate echipele ce nu-si doresc sa se faca de ras la Olimpiade si sa iasa in evidenta intr-un mod neplacut, urmarim toate noutatile si toate parerile pentru a ne putea face o imagine cat mai clara a “stresului” prin care o sa trecem.

Evident, unul dintre primele lucruri care ne-a atras atentia, a fost campania de promovare a Olimpiadelor si mesajul acesteia. Si, dupa ce am vizionat toate spoturile, am vazut printurile si am auzit spotul radio am rasuflat usurati pentru ca nu am facut decat sa zambim sau sa ne “zburlim” la vederea mielului zburator si, in niciun caz, sa ne mai gandim o data daca, intr-adevar, vrem si putem sa participam la Olimpiade!

Oricum, probabil ca nu prea exista echipe carora sa li se fi schimbat hotararea de a participa, in urma acestei campanii. Mai mult chiar, probabil ca s-au ambitionat si mai mult sa demonstreze ca singura sintagma in care juriul va folosi cuvantul “nebun” atunci cand se refera la ideile echipei lor, va fi “nebun de placere”. Probabil ca fiecare echipa are momentul ei de subiectivism profund, atunci cand isi spune ca ei sunt cei mai tari si ca ceilalti sunt “slabuti”; asta inseamna sa ai incredere in propriile idei si, pana la un anumit punct, este o atitudine care te ajuta sa treci peste emotiile aferente. Si noi am avut momentul nostru, mai ales ca s-ar putea ca Funky Ties sa fie una dintre cele mai interesante echipe, ea luand nastere intr-o camera de camin (417 :) ) unde, in prealabil, se mai nascuse o echipa! Si nu suntem gemene :).

Totusi, uitandu-ne peste blogurile care au fost facute publice, incepem sa renuntam usor – usor la subiectivism pentru ca, la urma urmei, majoritatea celor care s-au decis sa participe nu au facut-o impulsionati de un moft.

Una peste alta, mai vine si mesajul “subtil” al juriului care nu vrea sa paraseasca Olimpiadele cu sanatatea mentala subreda! In conditiile astea, incepi sa te gandesti: oare trebuie sa ne imbunatatim ideile? Oare, daca le imbunatatim, nu le stricam, de fapt? Oare sa luam niste antinevralgic cu noi? Poate ceva mai puternic?

Oricum ar fi, nu trebuie sa privim aceasta campanie ca pe un “razboi” intre noi si juriu. Am citit multe pareri de la persoane care, din diferite motive (de regula, participarea la editiile anterioare), au sustinut ca este asa. Dar noi (toti = toate echipele), oameni deschisi la minte, pentru ca nu vrem sa ne inventam probleme si sa plecam din start cu prejudecati, vom ramane, in continuare, oameni deschisi la minte.

Daca stam sa ne gandim mai bine, nici macar nu ar trebui sa ne simtim ofensati din cauza acestei campanii: noi, cei care NU suntem in targetul campaniei, sustinem membrii juriului pentru ca nu am vrea ca acestia sa nu aiba o minte limpede sau sa fie perturbati de orice factor de stres ce le-ar putea distrage atentia de la ideile noastre bune. Nu-i asa?

Concluzia: Juriul Olimpiadelor nu este un Bau Bau, sa nu mai vorbim despre concurenti!

Thursday, April 12, 2007

De ce camila mov cu 5 picioare si pseudocravata rosie ?

Probabil ca cei care au citi articolul despre camila mov cu 5 picioare au fost putin “bagati in ceata” si isi ridica cateva semne de intrebare : De ce camila mov?De ce 5 picioare ?De ce o cravata rosie ?Pai…sa incercam sa raspundem la aceste intrebari spundu-va in prima faza ca totul pleaca de la nonconformism si dorinta de « a iesi din tipar » !Chiar avem ceva prieteni care au ramas putin surprinsi cand au auzit ca participam la Olimpiadele Comunicarii cu o echipa ce se numeste Funky Ties care are ca logo o camila mov cu 5 picioare !Asa ca hai sa elucidam « misterul » :) ) !O camila normala asa ca acelea pe care le vedem la TV in emisiunile dedicate necuvantatoarelor nu este in niciun caz de culoare mov, si cu siguranta toate au 4 picioare :D !A noastra este mov, tocmai pentru a arata ca suntem diferiti.Nu vrem sa fim ca ceilalti ! Are 5 picioare pentru ca vrem sa trecem de neconventional, vrem sa fim cat mai diferiti si chiar insistam pe aceasta "pasarica" a noastra  cu riscul de a plictisi pe cineva, si nu in ultimul rand  suntem 5 membri in echipa (dupa cum cred ca lesne v-ati dat seama :) ) iar acea camila – care reprezinta echipa, se spijina pe cele 5 picioare care toate au un rol important in a sustine camila, si in acelasi timp vrem sa se observe ca toti suntem egali si avem roluri in echipa la fel de importante !Pseudocravata rosie este folosita pentru a scoate din nou in evidenta faptul ca suntem diferiti si ca nu vrem sa ne conformam vreunei norme prestabilite – lucru care consideram ca in advertising nu se prea face (exceptie facand normele morale, de bun-simt si cele constitutionale :) ).

Astfel credem ca am reusit sa ne diferentiem catusi de putin de ceilalti si credem ca o sa facem o figura frumoasa si in acelasi timp avem, vrem sa transmitem pe aceasta cale si un mesaj pentru juriu : Stati linistiti ca echipa Funky Ties nu o sa va puna sanatatea mintala in pericol nici macar pentru o secunda !

In alta ordine de idei asteptam bucurosi sa mergem la preselectii, pentru a arata ca putem face foarte bine publicitate, chiar daca aparent suntem doar o camila mov cu 5 picioare ce are o cravata rosie la gat :D !

Tuesday, April 10, 2007

Cand o fi camila mov cu 5 picioare...

Anul I? Nuuu...Anul II? I don't think so. Cumva anul III? Amnezie temporara...Hai si anul IV...este cineva interesat? Siiiiiiguuuur ca daaa...Pai, cand e mai frumos sa participi la Olimpiadele Comunicarii, daca nu atunci cand ai de contorsionat creierul pentru o licenta simpatica macar, daca nu pentru una astonishing, si numai ganduri de distractie 3 zile non-stop cu colegii de facultate pentru luna iunie...Hmmm...iar devin nostalgica. Oricum, traim o gramada de lucruri interesante in aceasta perioada, ne intindem nervii la maximum, dar cu un chef de zile mari de a ne pune mintea la contributie!

Daca lumea zice ca nu a vazut pana acum nici un porc zburand, probabil ca nu minte. Dar iata ca inscrierea echipei Funky Ties la aceasta competitie a adus cu sine o minune, o mutatie in randul patrupedelor...call it whatever you want. Si nu dati vina pe Cernobal de data asta. Blame us! E cea mai draguta camila mov cu 5 picioare pe care am vazut-o vreodata, de fapt, e singura :D si asta nu poate decat sa ne incante orgoliul nostru creativ. Pai, uite cum sta ea, cu aerul acela putin arogant si cu o pseudo-cravata rosie, nota a elegantei. You gotta love it. Daca nu, vorba unei colege, care a auzit si ea de la oameni trecuti prin tumultul advertising-ului...Take it or leave it! Noi credem in ideile noastre...voi ce ziceti?

Olimpiadele comunicarii: inceput de poveste



... o sa fie o poveste care n-o sa inceapa cu "a fost odata", ci cu "vai, babyyyyyy, hai si noi la Olimpiade!!!" (Ines si Alex), o sa continue cu o discutie in fata caminului (C2, Targusor, Copou, Iasi, Romania, U.E. de la 1 ianuarie 2007 - mai multe comentarii despre acest subiect gasiti pe blogul lui Alex :) ) cu Oana, niste replici rapide schimbate pe YMess (traiasca inventatorii Internetului!) cu Ana si o cooptare in tromba a Ancai (traiasca vechea prietenie dintre Ana si Anca!). Au mai urmat, in ordine cronologica:

1. intalnire in 4
2. intalnire in 3
3. intalnire in 2
4. intalnire in 3
5. intalnire in 3
6. intalnire in 5!!!
7. brainstorming, poze voievozi batuti de soare, "presuratori de mac pe covrigi", "gadilitori", bluza cu scame
8. intalnire lunga lunga lunga si productiva, adunare de idei, masinuta bazaitoare cu telecomanda, multe tipuri de ciocolata, suc, tigari, Cezar (prietenul Ancai)
9. povesti, legat prietenii si consolidat echipa, simtit foarte bine impreuna!!!
10. trimis formularul (+altele)

Sigur am sarit peste niste lucruri (cum ar fi blogul & co)... se numeste "arderea etapelor". Bineinteles, in tot acest timp a fost un flux de informatie enervant de mare prin intermediul e-mailurilor (inca o data, traiasca Internetul!).

Rezumat: unii dintre noi sunt de acord cu in patru ani de facultate nu am reusit sa ne apropiem asa de mult cum am facut-o in cateva zile cu intalniri pentru Olimpiade. Ar fi snob din partea noastra sa spunem ca nu ne-ar parea rau daca nu am castiga! De aceea, o sa fim noi insine, nu o sa ne luam dupa altii pentru a parea mai interesanti, dar sigur o sa va placa de noi pentru ca NOUA ne place de noi!