Monday, June 4, 2007

Absolventii Funky Ties & Co







Cum spunea si Ines...am terminat!!! Am dus la capat patru ani frumosi, plini de emotii si entuziasm, cu rele si bune, asistand, in final, la un curs festiv exceptional. Fara a fi acuzata de subiectivism, pentru ca am participat atat cat am putut la organizarea acestui eveniment, am trait alaturi de colegi, de domnii profesori, de rude si prieteni momente pe care nu le vom uita mult timp de acum incolo.


Dorind sa inlaturam banuiala in legatura cu vreo eventuala stangacie sau esec in pregatirea cursului festiv, realizat de a doua promotie de la Comunicare de la UAIC, Iasi, evaluarea a demonstrat ca obiectivele nu numai ca au fost atinse, dar au fost depasite. A fost o strategie buna, zic. :D Asta ca sa ma exprim ca in termenii domeniului de care suntem pasionati.



Orice curs festiv exploateaza emotionalul. Am ramas si noi pe aceeasi idee, insa modul ei de abordare a fost ceva inovativ. Am incercat sa imbinam traditia strigarii catalogului cu momente inedite, adevarate surprize pentru colegi si invitati. Touche! Film de remember (din acesta are toata lumea, credem...totusi, sintetiza momente de care suntem foarte mandri :), urari pentru CSRP de la profesionisti (Adriana Saftoiu, Emil Hurezeanu, Cristi Minculescu), film despre integrarea studentilor romani in UE, festivitate de decernare a premiilor Oscar pentru cei care ne-au indrumat in cei patru ani.


The Godfather, Casablanca, A Beautiful Mind, Shakespeare in Love, Forever Young etc. , in ele i-am regasit pe dragii nostri profesori. Meritau statuete veritabile, insa cum se poarta diplomele la cursurile festive, au primit si domniile lor cate o diploma, fiind surprinsi si emotionati.



Uniti si de Ziua Absolventului de Cuza, din 27 mai 2007, am cantat "vorbele" alaturi de nationala de rock a Romaniei, si am incheiat festivitatea, in acelasi ton, daruind tuturor o "Floare de Iris", moment de paroxism emotional, dupa parerea multora. Sa iti vezi toti profesorii inlacrimati, iata o dovada a implicarii dumnealor, din multe puncte de vedere, in cei patru ani pentru noi, astazi, absolventi.


Iar noi, Funky Ties, am mai trecut de o etapa frumoasa din viata, il asteptam cu rabdare si drag pe colegul nostru, Alex, care la anul va purta mandru toca si roba ca si absolvent al sectiei de Stiinte Politice. A exersat de anul acesta, doar un sfat as indrazni sa ii dau. Sa nu astepti absolvirea, cea mai frumoasa perioada a tineretii e studentia. Noi o stim, mai ales, acum constientizam...chiar ne pare rau ca terminam. :(


Vreau sa il felicit, asa printre aceste momente de emotie, pentru premiul la concursul de bloguri din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, pentru cea mai buna analiza a unui eveniment politic. Vei fi foarte bun in ce iti vei propune, am incredere! ;)



Nu in ultimul rand, CSRP etc. etc.

No comments: